Anker Soundcore Spirit Pro
Anker Soundcore Spirit Pro

Anker Soundcore Spirit Pro

Bezdrátová sluchátka s mikrofonem, špunty, uzavřená konstrukce, připojení Bluetooth, s ovládáním hlasitosti, přijímání hovorů, přepínání skladeb, certifikace IPX8, frekvenční rozsah 20 Hz-20000 Hz, impedance 16 Ohm, výdrž baterie až 10 h . Stvořena pro aktivní životní stylBezdrátová špuntová sluchátka Anker Soundcore Spirit Pro jsou navržena pro aktivní životní styl. Díky ergonomickému designu je zaručeno pohodlné a pevné uchycení v uších i…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Anker Soundcore Spirit Pro
Výrobce: Anker
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Bezdrátová sluchátka s mikrofonem, špunty, uzavřená konstrukce, připojení Bluetooth, s ovládáním hlasitosti, přijímání hovorů, přepínání skladeb, certifikace IPX8, frekvenční rozsah 20 Hz-20000 Hz, impedance 16 Ohm, výdrž baterie až 10 h . Stvořena pro aktivní životní stylBezdrátová špuntová sluchátka Anker Soundcore Spirit Pro jsou navržena pro aktivní životní styl. Díky ergonomickému designu je zaručeno pohodlné a pevné uchycení v uších i během pohybu. Odolnost sluchátek garantuje certifikace IP68, která zajišťuje ochranu proti vodě a potu. V balení naleznete také praktické cestovní pouzdro a sadu náhradních špuntů a záušních úchytů.Klíčové vlastnosti bezdrátových sluchátek Anker Soundcore Spirit ProVhodné pro sportovní a volnočasové aktivityVysoce kvalitní kovové pouzdroBezdrátové rozhraní Bluetooth 4.2Kodek aptX, AACFrekvenční rozsah 20 Hz-20000 Hz, independence 16 OhmIntegrovaný mikrofonCertifikát IP68 – odolné proti vodě a potuVýdrž baterie až 10 hodinSada 3 párů špuntů různých velikostíSada 2

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.